Aug 7, 2010

Jom Bersyukur! (episod 2)

Handsome


Dalam hati ada taman bila tengok wajah-wajah ini.


Saya memang bertuah! Alhamdulillah :)

Baca tentang Kesihatan dan Buku di sini: Resepi Sihat dan Galeria Buku


4 comments:

Zuraini bt Zainal said...

sungguh mencabar sekali....anda ibu yg hebat!

Syahida said...

Ani, masih gigih berusaha ni...mudah2an betul2 jadi hebat, Amin! :-)

iCaLoVeZiE said...

Saya ingat Ayesha tantrum masa warded hari tu. Dia tolak saya, sampai saya nak terjatuh dari katil.Kuat!

Syahida said...

anak2 yang tantrum ni mmg macam ada 'superpower'.kuat bukan main...Abil ni pun, harap2nya akan surut la tantrum nya dalam masa terdekat ni.tak larat dah nak peluk kuat-kuat atau pegang bila dia mengamuk..huhu