Sep 19, 2010

Biskut Cornflakes kasih sayang

Selain aktiviti mengemas, anak-anak saya juga tumpang sibuk di dapur. Acara gotong-royong membuat biskut cornflakes di dapur di penghujung Ramadhan yang lepas.


Oh ya! perhatikan hasilnya.


Biskut cornflakes terlebih kasih sayang, sampai hangit.hehe

Ramuan kasih sayang 'secukup rasa', cantik!

6 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

tahun ni saya tukarkan cornflake kepada emping belinjo. rasanya amat sedap, sebab ia pahit2 lemak manis...hehe.

Syahida said...

Naima, macamana rupa emping belinjo tu yek? bagus gak sekali sekala tukar selera :-)

iCaLoVeZiE said...

teringin nak buat, oven tarak (malas sebenarnya)

Syahida said...

ica, saya pun rajin makan je..haha.oven kitorang pun yg tercomel di dunia, besar sket je dari oven toaster :)

mina said...

Syida,

Biskut cornflakes ni mmg sedap. Makcik dah rasa masa datang beraya hari Ahad lepas. Kalau dapat resipi ni lagi power. :)

Syahida said...

resepi turun temurun tu makcik, kalau tak sedap tak patut. saya tumpang tengok dan amik gambar je..hehe. kena korek resepi daripada TukMi ni :)