Jan 6, 2011

Oh! Laminator



Saya sudah ada laminator sendiri. Tengok ni, macam-macam saya boleh buat. hehe



Dah laminate, cantumkan sebelah menyebelah, lekat guna selotape.




16 comments:

keen said...

abil buat ape tu? die tiru blk ker karangan ko?

Syahida said...

yup. tapi bukan semua.dia salin mana2 perkataan yang dia berkenan. aku plg suka dia salin nama ayah dia, Nasrurridzwan. panjang beb...hehe

Mahani@mamahomeschool said...

bestkan bila dah ada laminator sendiri nih...macam2 kita boleh buat :)

Syahida said...

betul tu mahani :)

ja amran said...

aku suka! ehehhe....

Syahida said...

MekJa, awal2 beli benda alah laminate ni..semua aku nak laminate.sampai laki aku naik pening..haha

Puteri Nuur At-Terawis said...

bestnya! idea yang bagus ni kak. thanks for sharing :)

Syahida said...

put, memang best...dont forget to try :)

Azma said...

saya pun suka sgt dgn mesin ni..tp belum berjaya memilikinya..banyak soal jawab dari encik boss..hehe..

Syahida said...

hehe azma, orang lain mintak gelang emas, rantai emas, cincin emas, plg tidak pun blackberry seketul..saya mintak laminator daripada dia, bole? :)

ICAZIESYIRA said...

ok. saya tak payah beli mesin laminate. ada kat ofis.hehehe

Syahida said...

ica, baguih la tu..tapi hak kerajaan tu, takleh lenjan sangat :)

Anonymous said...

Kalau mesin tu hak kerajaan atau majikan memang lah kita tak boleh guna tanpa izin,perbuatan tu dah 'tak halal'dan ditakuti tak berkat.Kalau mampu beli dan mesin tu benar-benar digunakan belilah.Kalau niat tu baik insAllah Tuhan akan bagi rezeki untuk beli.Cubalah beli melalui ansuran mudah,beransur tanpa faedah.Agak-agak berapa harganya?

Syahida said...

saya setuju dengan kata2 anonymous ni..sebenarnya harga laminator ni taklah semahal blackberry atau iPod sekalipun, dalam lingkungan RM250-400, bergantung pada saiz dan fungsi. masih 'mampu milik' harganya. menabung sebulan dua dah boleh beli insyAllah ;)

maya amir said...

wahh i suke idea syida tu.. great idea:))

Syahida said...

maya, :)