Feb 26, 2011

Sudah 8 tahun

Macam ibu-ibu lain, saya memang tak pernah puas tengok wajah anak-anak. Tengoklah tu, comelnya ya Allah!

Si kenit dalam gambar ni, harta dunia saya (bersama 2 orang kenit lagi). Mudah-mudahan jadi aset akhirat juga. Kalau tak ada 3 orang kenit ni, memang BOSAN hidup saya. Tak ada colour. Tak ada rasa. Tak ada 'jiwa'.

David Teo kata, Jangan pandang belakang. Bagaimana agaknya 8 tahun akan datang ye? Hmm..

14 comments:

keen said...

the future 8 years..will b another wonderful years for us :D insyaAllah

Dila Si Mama Dzariff said...

8 tahun akan datang...dah tumbuh misai...hihihi..and tengah nak ngorat anak dara orang le.....
abil..happy birthday! auntie dila love you so much.....muahhhhsss

Syahida said...

keen-> Amin Ya rabbal Alamin :D

Syahida said...

dila, tumbuh misaiiii? ngorat?? mak takutttt...haha..

thx aunty dila...muahhhhhsss *bg pihak abil hehe

Mahani@mamahomeschool said...

selamat hari lahir abil :)
Moga syida terus ceria dgn anak2...

Syahida said...

terima kasih aunty mahani :)
semoga mahani pon enjoy dengan anak2

Mak Tuk said...

Mudah-mudahan Mak Tuk masih diberi peluang untuk bersama-sama Abil dan anak-cucu yang lain untuk 8 tahun yang mendatang (kalau boleh lebih dari tu untuk melihat anak cucu membesar didepan mata)AMIIN.Happy Birthday Abil!Moga Abil sentiasa berada dibawah perlindungan & rahmatNYA insAllah

Farahliza Isa said...

heppi bezdey abil yg comel...smoga sentiasa sihat, gembira dan sentiasa jadi budak yg bijak yer!

Syahida said...

MakTuk-> AMIN. anak2 cucu pon doakan yg sama. Thank You! balik nanti MakTuk gomol Abil puas2 eh...hehe

Syahida said...

Farah-> Terima kasih atas doa :)

Azma said...

Hepi besday Abil.. Smg jd anak yg cemerlang ye..Comel & cutenya gambar abil tu.. cubit pipi sket..hehe..

Syahida said...

thanx Azma, 'anak cemerlang'..i like! hehe gambar tu mmg comel, rasa nak gigit pun ada ;p

Ina said...

meremang lak aih baca comment Mak Tuk...
:) gmbr abil yg latest ke tu kak syida?

Syahida said...

abil dah tak 'kenit' lagi dah ina oii..ini gambar 3-4 tahun dulu..la ni, pipi dah hilang gebu...saja letak gambar lama..gerammm ;p