Apr 1, 2011

Bila Abil buat kraf lagi

Anak-anak saya, terutamanya Abil, dah buat beberapa jenis kraf sebelum ni. Ada kraf ayam, kraf matahari, kraf caterpillar dan kraf tikar. Tolong jangan 'muak' tengok Abil buat kraf ye...Saya suka layan dia buat kraf, sebab dia berminat dan boleh bekerjasama dengan baik.

Kraf seterusnya, kraf pasta. Ya, pasta. Dapat idea daripada hasil tangan adik Zarif di kindy-nya juga. Sila lihat gambar...

Cuma perlu tali dan pasta, dah siap pun...
bagus untuk kemahiran motor halus, kordinasi tangan dan mata, konsentrasi. Kepada yang nak cuba, Selamat Mencuba!

p/s: Saya akan 'berehat' seketika sehingga hari Rabu. 



6 comments:

shogun_na said...

merindui suda....jgn lama2 bercuti... Ina cuti sebulan kerana bz dgn shutdown...Uwa....letih la mcm nie

maya amir said...

masukkan tali dlm pasta tu ye? saya tunggu rabu ni..harap2 cepat muncul kembali..hehehe

ICAZIESYIRA said...

kreatif la akak ni :D

Syahida said...

Ina-> i miss u too :)

Syahida said...

maya->u get well soon hokay...insyAllah, i'll be BACK soon ;)

Syahida said...

ica-> tiru idea kindy zarif tu...hehe.kreatif bab meniru jek ;p