May 28, 2011

Lari Dari Rutin 2

dari google

Lari Dari Rutin

At last! Cuti pertengahan Tahun akhirnya kembali. Yeay!!

Seperti biasa, bila cuti dah hampir menjelang, hanya fizikal saya saja yang ada di sini. Minda saya entah dah melayang kemana-mana.
Kak Dina dan zarif sibuk bersorak. "Yay! cuti 14 hari...lamaaa!"

Saya pun jawab, "Lama ke? sekejap je...tup-tup nanti, dah habis dah cuti."

Ya, betul. Tengoklah nanti. Tak puas bercuti, rutin biasa dah kembali. Yang pastinya, adik Zarif dah tak sabar-sabar nak join program Reading di AlimKids Bookshop. Abil pula akan bersesi 4 hari dengan cikgu-cikgu EIPnya dulu.

Untuk anda, jumpa lagi 7-10 hari akan datang! hehe


8 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

saya setuju kak bab kurma tu....
utk sofie juga saya beri dia jus kurma. sebab sofie tak suka makan buah kurma....

maya amir said...

setuju..bunyi jek macam lama 2 minggu cuti.. tapi kejap jek dah naik sekolah balik..happy hols for your children:)

Sevendays Fragrance said...

+ Sheeda, aktiviti reading tu bila? Kalau kena waktunya, bley bagi Nurin joint. bley kita dating skali. hehehe + Along +

Syahida said...

NH-> kurma kan makanan nabi.insyAllah bermanfaat..sofie pun geng kurma juga ye? :)

Syahida said...

maya-> omputih kata, time flies...huhu. esp time seronok2, mmg CEPAT je masa melayang, kan?

Syahida said...

Along,bila la kita nak berdating kan? rindu kat ko..

Edi said...

selamat bercutiiiiiii!!!!

Syahida said...

yo edi, selamat bercuti!