Jun 26, 2011

Terapi Malam minggu

Santai-santai ber'terapi' di kedai buku. Jom!

Sebaik masuk kedai, mata 3 'askar' kenit ni terus melekat di bahagian ini.
a.n.g.r.y b.i.r.d.s

"Ma, adik nak 3 macam ni boleh tak?" skrip Zarif.
Saya buat-buat tak dengar, lari!

Sesuka hati je main hoola hoop dalam kedai.Macam kedai sendiri. haih..

Layan diri sorang-sorang :)

sticker.
Adik suka spider sticker. Kak Dina suka yang bling-bling.

Bahagian buku kanak-kanak

Anak daraku yang dah mula berminat pada novel-novel remaja :)

Khusyuk. Nak tahu buku apa dia baca?
jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
Ini dia! Biasalah, Abil kan SUKA coklat.hehe

h.a.b.i.s

Bagi yang berminat untuk tahu lebih lanjut tentang Terapi CaraKerja atau Occupational Therapy, sila klik sini.

2 comments:

maya amir said...

sana sini byk angry bird ni.. cepat betul derang buat duit, kuar game, kuar patung..hehehe

Syahida said...

biasalah tu..pantang nmpak peluang komersil..pantasss aje produce segala macam mak nenek..haha. kalau diikut2kan selera bebudak ni, mmg rabak poketku..hehe