Aug 7, 2011

Hadiah 13 tahun

dari google



Time Flies. Dah masuk 13 tahun umur perkahwinan saya. Tapi saya muda lagi ok?hehe . Dua bulan lagi baru cecah 34 tahun tau ;p

Ulangtahun perkahwinan saya, akan tiba lebih kurang 4 minggu saja lagi. Saya tak merancang apa-apa. Sambut seadanya. Yang penting, tetap happy. Tetap bahagia. Setiap hari. Setiap masa.

Dua hari lepas, saya menerima e-mel daripada Intan, rakan saya dari ANDI Initiative. E-melnya berbau good news. Betul tekaan saya. Ini info daripada Intan;



AUTISM WORKSHOP


Date: Tuesday, 6th September, 2011




Venue: Medical Academies of Malaysia, 210 Jalan Tun Razak, 50400 KL.


Registration Fee: RM200







Organiser:
Child Development Centre, UKMMC


Chapter of Child Neurology and Developmental Paediatrics,
Malaysian Society of Neurosciences.





Speaker-nya hebat-hebat belaka. Anda berminat? Silalah email ke norazlinabouzid@yahoo.com


Berbalik pada kisah Hadiah 13 tahun, inilah yang saya minta daripada encik suami.

"Saya cuma minta 1 je untuk hadiah anniversary kita tahun ni. Saya mahu yang ini (merujuk kepada e-mel Intan). Tapi kalau awak tak bagi, saya redha jelah."

Encik suami hanya diam. Tiada jawapan.

Saya tahu.Tarikhnya, 6 September. Anak-anak bercuti sekolah (sempena raya) hanya sehingga 4 September. Kami memang akan melanjutkan 'cuti' ke 5 September sebab Abil ada temujanji di PPUM pada tarikh itu. Kalau saya mahu hadir workshop ini, kami terpaksa tambah lagi 'cuti' anak-anak ke 6 September sebelum pulang ke JB.

Hmmm...agak-agak suami saya setuju ke?

Mestilah setuju! sayang maa... ;p

6 comments:

ariana's said...

Salam ramadhan n happy 13nd aniverssary buat Syahida..:)moga berbahgia selamanya.

Syahida said...

Terima kasih! Salam Ramadhan untuk ariana juga :)

Dila Si Mama Dzariff said...

wow...13??? wuhuuuu...21 dah kawin, cayala kak. saya, 21 tu duk gila berkapel je lagi, pulak tu membazir jek! Last2 kawin dengan orang lain gaks.

shogun_na said...

HAPPY ANNIVERSARY to both of u... Wah...13 tahun suda....mudah2an kegembiraan ini berkekalan hingga ke syurga... ;) Ameen...

Apa lagi...tepek la gmbr kawin yg 13 tahun itu...kedekut tul arr nak tepek gmbr kawin...kikiki

Syahida said...

dila, hehe i pun kapel ngan org lain. kawin ngan incik Nas.hehe Alhamdulillah bahagia sudah.

Syahida said...

alahai cik ina oiii...kawen masa umur sweet 21, muka budak ingusan lagi haha...nanti2lah, agak2 da terbuka hati nak kongsi gambo kawen nanti ku tepek insyAllah (tak janji eh...hehe)