Jul 12, 2012

Kak Dina & Barbie (episod 2)

Barbie Flower & Flutter. Episod 2.

Minggu lepas, hanya kak Dina saja yang beraksi. Kali ini, adik zarif, Abil dan saya pun main sekali. hehe

Ok. Mereka memang sentiasa enjoy main sama-sama. Sikit-sikit berebut & bergaduh tu, adatlah. Sambil bermain, sambil belajar sharing, turn-taking dan waiting. Toleransi tu penting, betul tak?

Bila mereka bermain, saya jadi supervisor. hehe

Sambil jadi supervisor, sambil bonding dan bergelak ketawa.

Cukuplah tu, jom tengok gambar jom!



Selain stamping bunga-bunga comel tu, Barbie boleh terbang macam butterfly hokay..
Oh ya, mana Abil?



Dapat peluang main sendiri, dia terpegun kejap. hehe


Sempat dia membelek bunga-bunga tu..


Flutter... flutter... Flutter!!


Cantik Barbie ni. Kak Dina main cam anak patung. Sikat rambut, pakaikan crown.
Macam-macam.


Hmm, Betty pun suka tau..

Dah berkali-kali anak-anak saya main Barbie ni. Ini round yang entah kali ke-berapa..




Ok. Jangan rebut-rebut. Nanti patah kaki tangan Barbie. huhu


Ooppss..kasut Barbie nak tercabut. Adik Zarif tolong pasangkan.


~Weeee ~

Sekian kisah Barbie.

Akan datang, banyak lagi entri menarik.

Stay tune!

2 comments:

maya amir said...

alaa..nak tumpang main jugak Barbie..heheh

syida said...

hahaha..jom maya jom! ;p