Feb 5, 2013

Kucing situ, sana, sini

dari Instagram
*tq ardwerkz*
Saya sangat tertarik dengan visual ini. Memang betul-betul berlaku pada saya dan anak-anak. Kucing-kucing saya, Betty dan Betto (terutamanya) memang selalu mengekor saya di dalam rumah. Saya lipat atau gosok baju, mereka duduk di tepi. Saya ke dapur, mereka follow. Saya duduk depan pc, mereka melangkah atas keyboard.  Time makan, Betto memang pemerhati setia (sebenarnya dia nak cekau ayam goreng dalam pinggan.haha)

Tengah tidur sekalipun, kena kacau juga. Iye, tak tipu. Exactly macam dalam gambar tu lah. hehe Ok.ok..gambar-gambar tu ada sedikit 'over' haha. Nak tengok Betty menyibuk celah anak-anak buat homeworkJom!





Sabo jelah ;p

Sekian.

dari google

2 comments:

Amri dan Aishah said...

Bersih je tgok muka Abil senyum.
Comellah kucing tu...Kalau Abdullah tengok mesti dia suka =)

syida said...

Tk aishah.
Abil ni x bnyk cakap.sesekali senyum ketawa, berseri2 (eceh!).
Abdullah pun suka kucing ye? mesti dia geram kalojumpa betty.betty ni gebus. sedap dipeluk.hehe