Apr 24, 2013

Oh! Pakcik Kenny

Hari Ahad adalah hari untuk Jalan-jalan Cari Makan. hehe
Pilihan saya dan keluarga (Ahad lepas): Kenny Rogers Roasters
*pilihan kak Dina sebenarnya haha

Kak Dina's favourite: Macaroni & Cheese.
Zarif pun suka.
Abil? Dia suka ayam panggang pakcik Kenny je.
Yang lain dia tak pandang. hehe

Ok. Kami makan-makan di lokasi di bawah.
Yes, siap ada Drive-Thru. Menarik!


Oleh kerana saya dah agak muak makan ayam, saya hanya pilih menu di bawah.
Jacket Potato with BBQ Baked Beans.

Yang sebenarnya, dok 'mengidam' nak makan jacket potato (England mariii). hehe
*rindu zaman belajar dolu-dolu. sigh


Paling saya suka di Kenny Rogers Roasters?
M.U.F.F.I.N!

imej google


So, anda suka Kenny Rogers tak? Apa menu pilihan anda?
Tak suka Kenny Rogers, suka apa? meh la kongsi :)


Lapar? Jengah-jengah menu Kenny Rogers kat SINI.


dari Instagram


Senyum itu Sunnah :)

4 comments:

Hayati Sulaiman said...

ahkakkk...sedapnya...dah lama tak makannn...

SUwithlove said...

Suka jugak KR. Secret recipe ngan tomyam kung dan durian cheese cake.

Anonymous said...

Wah jacket patato.. sodap ehh.
teringat kat makcik tua kat lancaster town dulu. kita selalu beli dengan dia kan..hmmm kecur air liur teringatkan kentang gebu itu...

aishah

syida said...

yati-> awak chef otai. pakcik kenny pun kalah maa..hehe

SUwithLove-> durian cheese cake SR sy tak pernah cuba. nnti leh la menerai :)

aishah-> jacket potato makcik lancaster the BEST! asal teringat je mmg buleh leleh air liur haha