Jul 2, 2013

Kisah seorang hobbit (finale)

Entri warming-up. Saya kongsikan dulu visual sekitar sambutan harijadi Zarif Mei lepas.

Lokasi: Hotel M-suites, JB.


Kenapa M-suites? sebab swimming pool-nya ada slides. hehe

Swimming pool
tanpa slides adalah boring (kata Abil). Well, Abil tak pernah beritahu saya tapi daripada memek muka dan tingkahlakunya di pool (with or without slides), saya boleh 'baca' statement itu. hehe

Ok. Ini birthday treat siapa ni? Zarif ke, Abil? hehe

Zarif enjoys all kinds of pool. Alang-alang bagi treat pada Zarif, kita bagi Abil happy sekali la kan? hehe Bila adik-adik happy, of course la kak Dina pun happy juga!




Jom Zooommmm gambar!



Cuaca panas terik.



Tanpa berlengah lagi, bertiga-tiga mereka SLIDE!
Berkali-kali. Turun naik, turun naik. Saya yang 'penat' tengok.








Nampak anak panah tu?
Slide yang lebih besar under construction.
Kalau dah siap yang itu, memang sah jadi favourite spot Abil ni.




Penat main slide, lepak-lepak kejap bawah mushroom.
Birthday boy
muncung la pulak...



Alhamdulillah. Makin besar, Abil makin senang dikawal.
Lately, saya dan ayahnya dah tak perlu 'masuk air' sekali dengan anak-anak.
Sekadar duduk tepi pun dah ok. Dengan syarat, tak boleh leka walau sesaat.
Mesti perhati secara dekat dan sentiasa peka dengan setiap pergerakan mereka, terutamanya Abil.


Last jump sebelum balik. Weeee!~




Saya jumpa ini di atas dressing table bilik hotel kami.

"hari ini hari yang ter-best saya hehe" ~Zarif

hahahahaha
Alhamdulillah!

Lebih banyak lagi blog entri akan menyusul.
Stay tuned!

3 comments:

dak-eiza said...

wahhh seronoknye!
anak2 ngan pool mmg la tak leh di pisahkan kann
:)

syahida said...

dak-eiza, ya betol! hehe

SUwithlove said...

Askum shida.

Saya plan nak bawa anak2 ke puteri habour. M suites ok ker? Bg review boleh? Saya ada baca reviews ada yg kata ok... Ada yg tak recommend.

Thanx!