Jul 14, 2014

S.a.b.a.r

Streamyx di rumah saya sangat sangat sangat mencabar kesabaran saya 
sejak seminggu yang lepas.

Sekejap ok. Sekejap tak ok.
Yang pastinya, bila ok, ia lambat.macam.siput!

pinjam dari google


Saya tak tahu berapa lama lagi saya boleh bertahan untuk menyahut cabaran ini.
Dua blog entri sehari.
Tapi kalau hari-hari streamyx 'berjalan' macam cik siput, yang sekejap ada, sekejap takde, 
hoho memang susah.

Idea pun dah makin 'kering' ni. haha
Rabbi Yassir wa la tua'ssir.

**Apalah sangat ujian bersabar dengan cik streamyx siput ni berbanding mereka yang sedang bertaruh nyawa di Gaza, kan? #doauntukgaza




2 comments:

wa said...

Hehehe..kenalah banyak bersabar dibulan puasa ni.selamat berpuasa

syida said...

itu la pasal..mmg tgh bersabor ni.hehe