Aug 6, 2014

Gambar raya?

dari google

Gambar raya? Bergambar sekeluarga dengan uniform raya di pagi Syawal? Oh sorry, kami tak ada. haha

Well, bergambar beramai-ramai dengan keluarga besar memang ada. Tapi gambar kami berlima sekeluarga kecil, cik abe saya 'terlupa' nak shoot. *sabo jelah*

Yes, suami saya merangkap 'jurufoto' keluarga pada pagi 1 Syawal tempoh hari. Gambar-gambar keluarga adik beradik saya semua ada.

Gambar kami? TAK ADA. Hmmmmm..

Anyway, masalah remeh je. Gambar berlima bukan dengan uniform raya selain di pagi 1 Syawal insyaAllah ada. *cubaan cover line rasa terkilan. haishhh*

Sementara menunggu saya edit/watermark gambar-gambar kami di Langkawi sebelum di-publish di sini, saya kongsikan dua bahan bacaan online yang bermanfaat insyaAllah :)





Salam 10 Syawal

No comments: