Aug 2, 2014

Hijau Merah Aidilfitri


 Adik beradik saya 6 orang.
3 famili berbaju raya merah, 2 famili berbaju raya hijau. Seorang berjubah hitam.
Mak ayah saya pilih hijau.
Merah vs hijau.

Tak pakat-pakat pun. Kebetulan :)

Di pagi 1 Syawal, kami semua ada bersama. Meraikan kemenangan.
Cukup kuota. Full house. Lengkap. Sempurna!
Alhamdulillah :)

11 orang team cucu tahun ini.
Tahun depan insyaAllah bakal bertambah lagi..




Trivia di sebalik foto:


Ku sangkakan Abil saja, rupa-rupanya


......anak-anak buah saya yang tipikal pun, ada juga yang sukar memberi eye contact pada kamera.
......anak-anak buah saya yang tipikal pun, ada juga yang rimas berlama-lamaan posing depan kamera.
......anak-anak buah saya yang tipikal pun, ramai juga yang hiper!


Bergambar dan berkumpul bersama keluarga adalah satu Nikmat.
Moga ada lagi rezeki sebegini di masa akan datang.


Mak, bak, abang, kakak, adik-adik, semua anak-anak ku peluk erat.
Maaf diberi, keampunan dipohon.
Mengalir air mata. Sebak. Gembira. Syahdu.
Thank  You ya Allah...Thank You!




imej google


Salam Aidilfitri semua!

2 comments:

Anonymous said...

ya allah lama gile kot x baca blog semua. selamat hari raya.. catch up with you soon ya!

edi

syida said...

Salam & hai edi!
selamat hari raya...c u soon :)