Jan 14, 2015

Penat Tapi Happy

Oh! busy-nya minggu pertama persekolahan. Hampir dua bulan, supirmama bercuti. Bila dah kembali bertugas, rasa letih yang amat! 

Di celah-celah penat, letih, semput dan kalut, masih terlalu banyak nikmat Allah yang perlu disyukuri.  Alhamdulillah :)

Kalau boleh saya nak bercerita panjang. Dalam kepala ni, macam-macam nak kongsi. Tapi stamina tak mengizinkan. huhu

Yang pastinya, di saat sibuk dengan rutin harian, saya rasakan masa berlalu dengan begitu pantas. Laju! Tau-tau dah Rabu. Esok khamis. Yeayyyyy ;p


Yang tak best-nya, mesti weekend pun berlalu dengan laju juga kan? haishh..

Apa pun, terima kasih pada yang singgah menjengah di sini saban hari.  Tak sempat blogging beberapa hari yang lepas, buat saya rasa sangat guilty

Saya harus berhenti di sini. 

Early to bed, early to rise makes a man healthy, wealthy and wise! hehe


ok. Saya rindu anak dara saya. Hence, this picture. 



Sekian.

Life is good. Be grateful.

4 comments:

Jari Manis said...

berapa org anak shida eh...anak dara tu anak pertama lah ye..dh besar!

syida said...

anak kita tiga orang je hehe
a ah, ini yang sulung...dah masuk form2...the one & only gegirl setakat ni :)

Linda said...

Hehe...supirmama...samalah kita Syida...perghh dah ada anak dara tu ;))

syida said...

Linda, kita nikah muda, ms belajar hehe..dapat yg sulung ni umur 24 tahun (lps grad).alhamdulillah :)