Jan 31, 2015

Versi 2015

imej:funnyinternetpicture.com

Ini entri yang ke-tiga puluh untuk Januari. Esok sudah Februari. Target menulis purata 1 entri sehari hampir tercapai bulan ini, kurang satu entri saja. Haihh..

Apa pun, permulaan yang baik untuk 2015 dalam diari saya sebagai seorang blogger (walaupun perjalanan saya masih sangat jauh). Alhamdulillah.

 

Terima kasih yang sudi jadi follower, yang baik hati memberi komen, yang meluangkan masa jadi silent reader, yang bermurah hati share tulisan saya di google+, twitter atau facebook. Yang share link ke sini juga tak dilupakan. Tekan butang 'like' saja pun dah cukup bermakna untuk saya.  Yang memberi apa juga bentuk sokongan kepada saya, tanpa saya sedar, secara langsung atau tidak langsung. *you know who you are*

Semuanya amat saya hargai.  Allah saja yang boleh membalas jasa kalian :)

Saya akan cuba untuk terus berkongsi di blog ini. Semoga tulisan saya semakin berisi, berinformasi dan berkualiti. Blogging bukan setakat untuk suka-suka (walaupun sebenarnya memang suka sangat, 24 jam menghadap pc pun boleh, tapi komitmen lain tak mengizinkan hehe). Saya anggap ini antara peluang dan medium saya untuk 'memberi'. Moga ada manfaatnya untuk semua, insyaAllah.


Tahniah dan terima kasih, anda dah selesai pun membaca entri in.

Ahlan wa sahlan Februari 

8 comments:

hainom OKje said...

Wah ni dah mcm ucapan alu aluan jer Shida hihi...
Tahniah yer Shida....
Moga terus dpt menghasil entri....

syida said...

haha ye la kot, ucapan alu-aluan...jgn jadi ala2 ucapan retis menang award sudah la ;p

Moh le kita seiring dan sejalan (berblogging) hehe

Puan Kutu said...

Tahniah..semoga semakin rajin up entry..selamat datang februari.kejapnya dah habis sebulan

syida said...

pn kutu, mekasih :)

tu la kan...laju betul masa berjalan..nanti tau2 dh ramadhan semula, pastu raya, pastu da abis 2015 huhuhu

Jari Manis said...

Tahniah kerana berjaya up i entri sehari tetapi sis JM belum mampun lakukan nya huhuh

syida said...

JM, sy sejenis blogger yg kna up entry setiap hari sbb blom 'establish' lg...sis JM xpe, udah mantopp hehe

Mummydearie said...

Tahniah, Syida. Saya pun ada pasang niat sehari satu entri tapi ada juga lubang-lubangnya walaupun rajin memanjang nak menulis ni :)

syida said...

mummydearie, jom sama2 kita memblogging hari2...bulan ni, saya cabar diri sendiri, 40 entri utk februari..chaiyokkk ;p