Feb 23, 2015

Sunyi

Alhamdulillah. Semalam, saya sudah selamat pulang ke rumah.

Kembali ke bilik saya, katil saya, tv saya, kucing-kucing saya. Santai. Aman. Damai. Tapi sunyi. #blues

Balik rumah mak tiga hari. Macam tak cukuplah. hehe

Kak Dina pun dah balik ke asrama. Zarif dan Abil masih bercuti. Esok, back-to-school. #blueslagi


Sementara saya layan 'blues', saya hadiahkan anda, visual anak buah saya yang comel-comel.  **psst, ada 5 orang lagi anak buah tersayang (tiada dalam gambar).

Sunyi. Nanti saya sambung cerita lagi :)

Having somewhere to go is a home. Having someone to love is a family. Having both is a blessing.


16 comments:

Nurul Shahira said...

Betul, cuti sekejap rasa macam x cukup je. Aduhai -_-

nurbijen said...

Saya pun duk layan blues hari ni... harapnya esok dapat sambung keje....

syida said...

N Shahira, tu la pasal kann..(cuti banyak mana pun, x pernah cukup ;p)

nurbijen, harap hari ni blues semakin 'surut' hehe

Aisy Nasiha said...

saya lak tak sempat melayan blues, kerja banyak tak siap lagi, gunakan baki 1 hari ni siapkan kerja sambil tahan sakit gusi gigi. adoiii

Puan Kutu said...

Comel2 gambr anak sedaranya.sy walau ask dua org to tak pernah sunyi.agaknya anak2 masih kecik.klu dh besar ada yg diasrama, buat hal sendiri boleh kot layan blues.tp bila anak dah besar sibuk pulak nak tambah baby.so cmna?hahaha...

Dunia Zumal said...

Zumal sejak cuti sampai sekarang still sunyi jew ^^

syida said...

Alahaiii Aisy N, moga cepat sembuh sakit gigi gusi tu..

PK, anak2 kecik tgh ligat mmg tak sempat nak berblues bagai hehe
tambah la anak selagi boleh? kot x nnti asyik bluess je macam ai ni ;p

DZ, jgn 'sunyi' lelama...cepat2 kasik update itu belog hehehe

Fiza Rahman said...

Comel jer memasing ☺

Jari Manis said...

alahai...cute nya anak2 buah kak Syida nih

syida said...

Fiza & JM,

Alhamdulillah...mmg comel belaka :)

hainom OKje said...

Walaupun dah sunyi, tapi rumah sendiri tetap bestkan Syida. Comel comel anak buah semuanya....

syida said...

hainom, bak kata omputih, home sweet home :)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Comel2 anak buah sis.
Bila budak kecik pakai tudung nampak lagi comel.

syida said...

alhamdulillah..anak2 kecik ni muka innocent belaka..anak2 syurga..tu yg comel tu :)

Mummydearie said...

Tak kira ke mana pun pergi, seronok mana pun rasa hati, bila dapat balik rumah kita, terasa seronok sangat. Rindu nak tidur atas katil sendiri!

Lamanya saya tak balik kampung sejak jadi si tanggang ni *_*

syida said...

betullah MD, pegilah ke ceruk mana pun, katil tulahh yg plg ku rindui ahaks

Oits..tanggang2 jgn sebut, nnti kena sumpah jd batu ;p