Oct 11, 2012

Bila kak Dina masuk pancaragam

Assalamualaikum,

Saya janjikan entri ini pada kak Dina daripada Ahad lepas. Baru hari ini sempat saya siapkan. Aduhh cepat betul masa berjalan. Tup tap dip dap, sedar-sedar dah hari Khamis.

Kisah Hari Sukan sekolah kak Dina, 6 Oktober 2012.



Hari Sukan antara aktiviti sekolah anak-anak yang saya tak pernah miss. Samada mereka ambil bahagian atau tidak, insyAllah kami pasti hadir. Saya sangat suka dengan 'aura' Hari Sukan. Seboleh-bolehnya, saya galakkan anak-anak ambil bahagian. Macam kak Dina, kalaupun tidak berlari dalam acara olahraga (tak ada bakat huhu), dia akan terlibat dengan perbarisan atau pasukan sorak. 

Tahun ini, dia terlibat dengan pancaragam. Best!


Kembang kuncup hati saya tengok dia pakai uniform pancaragam. hehe



Makin berbunga-bunga lagi bila tengok dia beraksi di tengah padang. Sambil tu, saya berangan-angan. *zaman mak dah berlalu, sibuk nak berangan.haha ;p




Kak Dina posing bersama Betty
Sebelum ke sekolah...






Kak Dina di barisan kedua (katanya)
Saya pun mencari-cari.hehe


Yang paling kiri (memegang pianica) ialah Kak Dina :)

Meriah. Tahun depan ialah tahun akhir kak Dina di sekolah rendah. Harap-harap dia dapat peluang beraksi lagi.

Oh ya, encik suami, Abil dan Zarif pun sama-sama hadir bagi sokongan.

Di celah-celah rasa seronok dan bangga melihat kak Dina, saya rasa sedih dan sayu sebab Abil belum berpeluang merasai pengalaman yang sama :(

Tak apalah Abil, mak doakan ada peluang Abil satu hari nanti. Ada rezki tak kemana, insyAllah.

Sementara itu, kita bagi sokongan moral pada kak Dina dulu ya. Kak Dina, we are so PROUD of u!


Ok. Cukup untuk hari ini. Take care!

No comments: