Feb 1, 2013

Hampir 10 tahun


Sekejap je dah Februari kan? Time flies..time flies..

Melihat gambar Abil dan melangkah ke bulan Februari mengingatkan saya Abil akan sambut birthday-nya yang ke-10 lebih kurang 25 hari lagi. Dah bujang dah anak saya sorang ni :)

Hmm, any special gift? Saya pun tengah 'fenin' pikir ni. Biasanya kami akan celebrate kecil-kecilan sambil nyanyi-nyanyi, makan-makan, potong kek, tiup lilin, berdoa dan peluk cium (wajib). Kemudian, birthday treat dari saya dan suami biasanya ialah dengan membawa mereka ke tempat-tempat yang mereka suka.

Abil's favourite place? Tempat yang ada pool dan water slides atau super awesome playground/rollercoasters. Hmm, taman tema air mana yang sesuai eh? kena korek tabung ni. haha

So far, belum ada apa-apa perancangan. Mungkin kena survey di SINI untuk hadiah bajet.hehe

Anda ada cadangan?

Oh ya, saya suka gambar kat atas tu. Senyuman dan eye contact yang perfect!

Esok Sabtu. Saya berhenti dulu :)



dari facebook

2 comments:

Anonymous said...

Salam. Hai syida. I posted to fb. No reply. Is not surprised parents of autism ni sgt bz. Adoyai.. Yr blog had so many info. Tq.
Syida, abil sek tadika di mana? Naqib was rejected by 2 kindergarten this yr. Im will go for hunting new school again. My main concern, we dont hv transportation utk hntr dia luar tmn perling.. Any opinion?
Akan terus beruasaha..

syida said...

salam. i assume it's u, fara hanim.
sorry i did'nt get back anything from u on fb. *pelik*

Kna reject by kindy is normal for our special kids. *sedih*

anyway, Abil pegi kindy di luar kawasan taman perling. nnti i pm u on this..