Jun 4, 2010

Cuti-cuti Utara II

Dari JB, transit di rumah MakTuk sebelum bertolak ke utara.

Main-main di playground, kaki Gunung Jerai, Kedah

Di Homestay Yan, Kedah *beria-ia Abil nak hayun buaian...*

Main kereta sorong ramai-ramai

adik Zarif test power.
..hehehe

Pulang dari utara. Singgah di Taiping.
Suasana ketika hujan renyai-renyai yang tenang dan damai.
Macam kat oversea.hehe



2 comments:

YatieJay said...

Taiping dan hujan memang sinonim...Best kan area tasik tu? Pokok2 besar tu lah yg membuatkan kita rasa mcm kat 'obersee'

Syahida said...

betul la yatie, masuk Taiping je dah rasa 'sejuk' sket berbanding tempat lain. area tasik memang 'awesome'...sangat suka pokok2 besar tu :-)