Jun 22, 2010

Hasil 'kerastangan' Abil

Abil memang ada kemahiran 'keras' tangan. hehe
Tak percaya? Cuba tengok visual di bawah.

Cuba teka, apakah objek ini?


Kalau nak tahu, Abil memang SANGAT suka dengan dawai-dawai, lidi atau batang-batang runcing. Memang pantang kalau jumpa tangkai bunga plastik, penyapu lidi, dawai halus dan yang seumpama dengannya. Kalau Abil dapat, memang dia akan patah-patahkan atau bentuk-bentukkan ia mengikut citarasa.


Ini adalah gambar 'sebelum'.


Pemukul telur a.k.a whisk


Harap maaf ye, wahai Mokde (tuan punya whisk). Walaupun kami cuba kembalikan bentuk asal whisk ini, tapi ia tak dapat diselamatkan lagi. Saya kagum la Abil boleh lentur-lenturkan dawai whisk yang keras ni, agak-agak bakat ni boleh jadi apa ye bila dah besar nanti?

Hmm..


4 comments:

keen said...

sorry je ker??? :D

ieda said...

boleh jadi wireman nie...hehehe

ari said...

rekacipta....
dia tenga imagin bunya tu....
kuat motor halus Abil erkk...

Syahida said...

keen, nanti kita carik sponsor untuk whisk baru eh?hehehe

ieda, wireman pun wireman lah....janji bakat tu digunakan ke arah yang positif, betul tak? :-)

ari, samada bunga atau kipas...motor halus nya memang boleh tahan baik...tapi still kena improve sket2 lagi..