Oct 1, 2010

Bila Zarif berhari raya

Si comel 4 ni, seringkali dianggap baru 2 atau 3 tahun. Jadi, setiap kali dia bercakap di depan orang yang jarang kami jumpa, kebanyakannya akan tercengang-cengang hairan. Badan kecil. Yang sebenarnya, badan saja kecil. Tapi, umur biologinya sudah 4.

Sesungguhnya dia cukup makan ye walaupun badannya kurus melidi. Kecil-kecil cili api. Kecil kerana warisan encik suami rasanya.


Ok. Kembali ke kisah Zarif berhari raya, jom tengok aksinya semasa sesi marhaban berdekatan tadikanya. Layan!




Si comel Zarif yang berbaju hijau kilat, berkopiah hitam dan 
yang paling kenit dalam gambar :)


What is a home without children? QUIET.
~Henny Youngman


6 comments:

Zuraini bt Zainal said...

a'ah la...dia paling comel....org lagi suke nengok .. cute! :)

Syahida said...

Mekasih la ani..kalau boleh tak nak kasi dia membesar...bior dia maintain umur 4 tahun je..kalo dah besar, takleh buat main..haha

iCaLoVeZiE said...

zarif mungkin macam insyirah. genit dan kenit tapi comel! hehe

Syahida said...

orang-orang yang bersaiz kenit ni memang beruntung. buat apa pun nmpak comel...hehe

YatieJay said...

Tapi anak yatie besar compared to budak sebayanya. Umur 2 1/2 tahun, tapi ramai yg ingat dia dah 3 tahun lebih. Bila dengar dia bercakap kepelatan, barulah org tanya umur dia berapa, pastu terkejut.

Itu reaksi biasa kalau org tau umur anak kita kan?

Syahida said...

yatie, tu la pasal..kadang2 kelakar tengok respon orang bila dorang tau umur sebenar anak2 kita :)