Oct 5, 2010

Abil dan Gimli

Lord of the Ring. Tiba-tiba teringatkan filem ni. Saya sebenarnya bukan penggemar filem perang. Bukan juga penggemar filem genre fantasi. Tapi saya suka filem ni. Malah, saya menonton triloginya berkali-kali. Paling saya suka, Lord of the Ring- The Two Towers.

Gelaran hobbit untuk anak-anak saya pun berasal daripada filem ni.

Paling saya suka, Legolas. Kesukaan Abil pula. Gimli. Sila scroll ke bawah untuk melihat gambarnya. Memang dia gelak habis bila tengok gerak-geri Gimli. Entah apa yang lucu sangat agaknya...


gambar google

Sekian.



2 comments:

iCaLoVeZiE said...

abil mungkin kelakar nengok jambang gimli tu berjoget-joget masa dia bercakap.hehehehehe

Syahida said...

ica, gimli tu memang ada ciri-ciri kelakar...tapi memang dia gelak sepanjang masa tgk gimli tu...mmg dia suka sungguh la kat mamat pendek ni..haha