Jun 30, 2010

Warkah Oh! Warkah

imej google


6 comments:

keen said...

nice 1 kak!..bravo!!!

YatieJay said...

Dulu, sblm saya kenal syahida saya tak berapa tau pasal autisme. Sekadar tau apa yg saya baca aje.

Tapi bila dah 'kenal' abil melalui warkah ni, saya lebih faham apa itu autisme.

Dan saya memang salute family yg ada ahli autisme dalam keluarganya. Banyak pengorbanan dan kesabaran diperlukan, kan?

Cikgu Sue [CS] said...

salam
sy kagum dgn Syahida dan semua parents yg punya anugerah istimewa Allah ini...sy sndiri pernah menjalani kehidupan seorang anak kecil yg punya ke'istimewaan'.Dyslexia,ADD.selalu nmpak pelik di mata org lain,tnpa sy ketahui sbbnya...Walau xpenah mjalani pendidikan formal spt ank2 masa kini, tp Alhamdulillah Allah bantu sy...Dan kini sy bangga menjadi seorg guru Pendidikan Khas.Alhamdulillah.

akhsanur hajjar said...

i'm touched... wif diz post.. huhuh :(

Syahida said...

keen/nur-> menulis sambil menahan airmata...inilah hasilnya! :-)

yatie-> bila orang2 yang tidak pernah tau tentang autisme ada inisiatif utk TAHU, saya SANGAT berterima kasih... :-))

Syahida said...

CS-> saya faham, tahu dan pernah rasa apa yang CS alami. mudah2an Allah juga akan bantu sy, sebagaimana CS..AMIN.