Nov 1, 2010

Saya mahu Fuzzy Ball raksasa!!

Sesi mencuci mata di Toys 'R' Us lagi.

Kali ni, terjumpa sesuatu yang SANGAT menarik. Ingat tak lagi pada bola plastik berbulu-bulu dan berlampu lip-lap (a.k.a fuzzy ball) dalam entri ini? Hah! kami jumpa yang super duper besar dan panjang macam ulat raksasa.

ini fuzzy ball versi RM2.
Ini fuzzy ball versi RM40.hehe


Macam 'kedai' sendiri ;p

..dan akhirnya kepenatan 'cuci mata, kaki dan tangan' di Toys 'R' Us
...terduduk sekejap..

~T.A.M.A.T~

4 comments:

keen said...

alamak, cam best jer..mokde pn nak,leh x?..nk bg jaeyul main ;D

Syahida said...

allo mokde, ni toys manusia la..bukan kucing! jahanam la fuzzy ball tu kna carik2 dek jaeyul tu..adoyaiii ;p

Amri dan Aishah said...

cute la fuzzy ball rasaksa tu!! cuma harga dia yg SGT X CUTE! huhuhu..

Azma said...

wah...syoknye... nak jalan2 g toys 'r' us lah minggu ni! hihi...