Jul 11, 2011

Kalaulah setiap hari ialah hari Ahad

Itulah wish kak Dina semalam. Memang seronok. Tapi kalau setiap hari adalah hari Ahad, maka nikmatnya akan hilang. Tak best. Hari Ahad adalah hari riadah kami. Tak lengkap seminggu tanpa hari untuk mengeluarkan peluh walau sehari.

Untuk mengelakkan Ahad kami menjadi hambar, hampir setiap minggu kami akan tukar-tukar aktiviti.Kami pernah ke sini. Sebelum ini kami pergi di sebelah petang. Semalam, kami berpagi-pagi ke sana. Tak adalah pagi sangat pun. Hampir jam 9 baru kami sampai. hehe

Lokasi biasa. Aktiviti berbeza. Kali ini, anak-anak berbasikal. Yang tua dewasa santai-santai bersarapan atas tikar. Seperti biasa, saya bertugas menyuap anak-anak makan sambil mereka berbasikal. Seronok. Puas hati tengok anak-anak main sampai berpeluh. Geng tua dewasa pun berpeluh juga. Segala toksin dan 'racun' dalam badan harus dikeluarkan!! hehe over pulak.



Jangan buang masa lagi. Jom tengok gambar!


Atas batu pun boleh main :)


Anak-anak main atas batu.
Ayahnya jalan-jalan atas batu dengan kelajuan 2cm/min. haha
Siput pun boleh menang kalau lumba jalan
dengan encik suami saya ni.
Sangat 'alergi' dengan batu-batu refleksologi. hehe


Jauh mak ditinggalkan. huhu

Kayuh!

..dan kayuh..


dan kayuh lagi...


sampai penat. Tak larat nak kayuh. haha


Muka budak comel yang dah berpeluh sakan. haih..
Mana Abil??


Tu dia! Yeehaaa~


Ya, masih empat roda. 2 roda kecil di belakang bakal dicabut tak lama lagi. hehe


Turun bukit. weeeeee~
Mak berlari di sebelah, takut Abil tak pandai brek. haha

Cycling & Autism

No comments: