Jan 5, 2012

Rutin lama, Rutin baru (episod 2)

"Adik nak tidur...."

Haihh..Baru hari kedua bersekolah, saya sudah dengar skrip ini. hmm...

Pagi tadi saya terlambat bangun. 15 minit saja. Disebabkan ini, saya lewat tiba di sekolah dina. Ralat 10 minit saja. Keadaan trafik sudah teruk. Hampir 1 jam, kereta saya bergerak macam siput. Kesannya, Abil sampai lewat ke sekolah. Dia rileks saja. Saya yang tak keruan.


Balik ke rumah. Biasanya jam 7.45 saya sudah kembali. Menyiapkan Zarif pula. Hari ini, saya tiba jam 8.20 pagi. Tak apa, biar lambat janji selamat. Agak 'liat' sikit Zarif bangun pagi ini. Sudah hilang semangatkah? Mujur sekolahnya dekat saja. Tepat jam 9 pagi, Zarif tiba di depan kindy-nya.

ok kawan-kawan. Nampaknya esok puan supir kena bangun jam 5 pagi.

Salam hari Khamis. Busy! busy! busy! :D

No comments: