Nov 15, 2012

Erti 11 tahun

14 November 2012. Cukup 11 tahun.

Saya berjaga sehingga jam 2 pagi untuk menyudahkan entri ini. 

'Hadiah' harijadi untuk Kak Dina yang terlewat sehari.

Perasaan saya? SYUKUR!
Sudah 11 tahun Kak Dina 'dipinjamkan' kepada saya. 
Saya mohon tempoh 11 tahun itu dilanjutkan lagi, ya Allah.

Kalau nak bercerita tentang Kak Dina, doa, harapan dan kasih sayang saya padanya, tak cukup 1 malam.hehe

Allah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui, walaupun ia sekadar lintasan di minda, walaupun ia sekadar bisikan di hati.

Mudah-mudahan segala yang saya gambarkan di kotak fikiran, yang saya doakan siang malam di mana jua tak kira masa, akan dimakbulkan. Ya Allah, perkenankanlah.


Visual semasa Majlis Anugerah Cemerlang 2012 (sek Kak Dina)





Majlis penuh gah dan berprestij di hotel.
Secara peribadi, saya masih prefer suasana Hari Penyampaian Hadiah di dewan sekolah yang penuh sederhana tapi meriah :)



Kak Dina & friends :D




Dina: Sedih la ma, tak dapat Top 10 seluruh darjah tahun ni...dapat hadiah Terbaik BM Pemahaman je..
Saya: (hanya tersenyum)

Tak apa, kak Dina. Yang penting usaha. Hasilnya biar Allah tentukan. Whatever happens, I'm proud of you!



Salam Maal Hijrah semua! 




*Selamat malam*

No comments: