Nov 13, 2012

Isnin yang gembira!



Hari ini sudah hari Selasa. Semalam hari Isnin. 
Saya dan anak-anak dah agak lama tak ke playground



Semalam, di pagi yang cerah lagi panas, kami 'berjimba'. hehe
Macam biasa, yang paling GEMBIRA ialah, Nurhan Nabil! 
Cuba tengok gambar-gambar ni...


Yang paling hujung sebelah kanan, yang beraksi ala acrobat tu ialah Nurhan Nabil.
Amacam? hehe

Ok. Close-up.


Tak takut jatuh ke? Alhamdulillah, so far tak pernah jatuh dari swing.
Memang dilahirkan dengan tangan acrobat agaknya. haha *acrobat la sangattt*

Setiap kali Abil beraksi, dia diperhatikan, dari jauh mahupun dari dekat.
Sebolehnya, kami tak mahu bersikap 'melarang'. Biar anak-anak explore.
Dalam hati, DOA tak hingat. hehe
*Ya Allah ya Tuhanku, jauhilah anak-anakku dari sebarang bentuk kemalangan dan kecelakaan.Amiin.*



dari google


3 comments:

Anonymous said...

Selamat Bercuti.... Abil dan semua ahli keluarga.

syahida said...

Terima kasih :))

maya amir said...

airell pun slalu lah bereksperimen bile naik buai..aduhaiii kecut betul perut..kalau naik slide, mesti kepala dulu..haih! selamat bercuti buat awak semua:)