Dec 12, 2012

Bila Zarif berhari raya (episod 2)


Ok. Syawal dah lama berlalu. Muharram pun dah nak habis sebenarnya. Dah nak masuk bulan Safar.

Tapi takpe, kita on mode Syawal sekejap eh. hehe

Dah lama saya peram gambar ni. Rombongan Marhaban oleh kindy Nurhan Zarif.

Inilah akibatnya bila suka menangguhkan kerja. Akhirnya Syawal dah jadi Safar, baru nak publish. haha

Tak apalah ya. Memandangkan tahun 2012 adalah tahun terakhir Zarif berada di alam prasekolah, saya decide untuk buat juga entri ini. Buat kenang-kenangan. Tahun depan depan, insyaaAllah akan ada lagi rombongan Marhaban dari Kindy ini ke Restoren Harom Kasturi, tapi Nurhan Zarif hanya akan jadi pemerhati a.k.a 'tuan rumah'. Dah tak jadi sebahagian ahli rombongan comel lagi.

Hah, intro dah panjang. Jom tengok visual!


Rombongan sudah sampai. Terkedek-kedek semuanya. Comel!



Nampak tak Nurhan Zarif. Berbaju merah, kopiah hitam. :)


Selawat bersama.



Sesi membaca doa. Penutup.


Pandai anak ni baca doa (siap skrip). MasyaaAllah :)


Sebelum balik, masing-masing dapat ole-ole kuih, minuman dan duit raya! hehe


Sekian, sila off-kan mode Syawal. Jumpa lagi! :)

No comments: