Jul 7, 2013

Mencari Betty


imej google

Salam Ahad.
Ikut perancangan, macam-macam cerita saya nak kongsikan.
Tapi mood blogging 'ke laut' :(

Sehingga hari ini, sudah masuk 6 hari saya dan anak-anak, kehilangan Betty.
Sehingga hari ini, Betty masih belum pulang sejak kali terakhir dia meninggalkan rumah kami pada 2/7, Selasa lepas.

Betty bukan sekadar seekor kucing. Betty sudah macam famili, macam 'anak' saya sendiri.

Saya harap masih ada rezeki untuk kami berjumpa dengan Betty semula.
Saya harap Betty selamat walau dimana saja dia berada.
Saya doakan Betty pulang ke pangkuan kami, dengan kadar segera.
Amiin.

Saya mohon doa dari kawan-kawan/pembaca.
Doakan yang baik-baik dan positif belaka.

Sekian.



Life goes on.

Tapi, Betty akan SENTIASA dalam ingatan kami. Always!

InsyaAllah minggu depan saya akan sambung cerita lagi.

Ahlan wa Sahlan Ya Ramadhan.

Selamat membuat persiapan :)

Jumpa lagi!

2 comments:

Zach's Momma said...

semoga Betty cepat2 balik.. :(

syahida said...

zach'z momma --> Ameen. tq..